Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гущина Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Гущина Н. І. Проблема захисту учнів від негативних впливів у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Н. І. Гущина // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 7. - С. 13-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_7_7
| 2. |
Гущина Н. І. Реалізація програми "Партнерство у навчанні" в Україні [Електронний ресурс] / Н. І. Гущина, О. С. Свириденко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_2_19
| 3. |
Цирульник С. М. Використання технології BYOD у навчальному процесі [Електронний ресурс] / С. М. Цирульник, Н. І. Гущина, М. В. Непийвода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 162-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_41
| 4. |
Гущина Н. І. Науково-методичний супровід розвитку цифрової компетентності вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Н. І. Гущина // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2018. - № 5. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2018_5_14
| 5. |
Завалевський Ю. І. Створення педагогічних умов для впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ-та STEM-технологій в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Ю. І. Завалевський, Н. І. Гущина, І. П. Василашко, О. В. Коршунова, О. О. Патрикеєва // Наукові записки Малої академії наук України. - 2021. - № 2-3. - С. 50-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2021_2-3_8 Проаналізовано досвід впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти на основі реалізації всеукраїнського інноваційного проєкту "Я - дослідник". Розглядаються поняття навчально-дослідницької діяльності, готовності до її здійснення та різні аспекти організації такої діяльності в освітньому процесі. Визначено теоретико-методологічні складники (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практично-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний) готовності: учнів - до здійснення навчально-дослідницької діяльності та вчителів - до організації такої діяльності. Охарактеризовано рівні готовності до дослідницької діяльності: високий, достатній та базовий. Представлено результати досліджень стану готовності до дослідницької діяльності здобувачів освіти з використанням ІТ- та STEM-технологій за визначеними складниками, показниками та рівнями. Подано опис педагогічних умов впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти, як-от: удосконалення змісту навчального забезпечення та створення сучасного навчального контенту на основі дослідницького методу навчання та STEM-підходів; розроблення й реалізація комплексу управлінських рішень в експериментальних закладах на основі партнерської взаємодії не лише всіх учасників освітнього процесу, а й місцевої влади, роботодавців, представників бізнесу та інших стейкхолдерів; створення науково-методичного супроводу для підготовки вчителів та набуття ними практичного досвіду з розвитку дослідницької компетентності здобувачів освіти на основі STEM- та ІТ-підходів; участь команд шкіл у різноманітних фестивалях, конкурсах, змаганнях, інших мотиваційних заходах STEM та дослідницького напрямів. Представлено комплекс інноваційних освітніх продуктів, до якого увійшли навчальні та навчально-методичні посібники серії "Я - дослідник" для середньої ланки освіти, дидактична система природничо-математичної початкової освіти "Я - дослідник 2.0" у першому циклі початкової школи. Висвітлено перспективні тенденції подальшого впровадження дослідницького методу навчання з використанням ІТ- та STEM-технологій у закладах загальної середньої освіти на основі дидактичної системи природничо-математичної початкової освіти "Я - дослідник 2.0".
| 6. |
Спірін О. М. Зміст підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з використання сервісів Google Workspace for Education [Електронний ресурс] / О. М. Спірін, В. В. Олійник, С. В. Антощук, Л. Г. Кондратова, Н. І. Гущина // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 53(2). - С. 196-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_53(2)__41
|
|
|